pátek 4. ledna 2013

Zimní favoriti


A tady jsou! Ti nejlepší z nejlepších, které jsem vyzkoušela v prosinci 2012!


1. Jako první bych začala s krémem na ruce, protože v zimním období je tato věc pro mě nepostradatelná!


Vyzkoušela jsem už mnoho krémů, různých cen, ale tento je zatím nejlepší. Dá se aplikovat jak na ruce, tak i na obličej a tělo.
Líbí se mi, že je v tubě a tudíž i snadno použitelný a řekla bych, že déle vydrží. Je to spíše věc názoru, ale konkrétně já s krémy v klasickém balení nemám moc dobré zkušenosti, protože vždycky z toho kelímku na beru velké množství a pak nic nemám :D
S tímto mi stačí opravdu trošičku, krásně se dá rozetřít a poměrně rychle se i vstřebává do pokožky. Já mám ruce velmi suché a popraskané v zimě a díky tomuto výrobku o svém problému ani nevím!
Podle mě splňuje vše, co slibuje :)
Navíc krásně voní a tato vůně zůstává na rukou dlouhou dobu.

Můžu jen doporučit!


2. Dále chci představit tuto vánoční kolekci od Avonu.


Miluji jejich tělové spreje a jakmile jsem tento uviděla, chtěla jsem to zkusit! Vůně je skořicovo-brusinková a já se do ní zamilovala. Je celkem netypická, takže určitě nebude vonět každému. Je silnější a výrazná. První týden jsem jí používala pořád. Občas ji použiji i na oblečení nebo šátek a potom k němu pořád čichám :D
Nevím, co dál říci k tělovému spreji, myslím, že nikoho nemůže urazit a z toho množství, co dneska máme si musí vybrat každý!
Zkusila jsem i sprchový gel stejné vůně, která je parádní ve vaně, ale nemůžu říci, že vydrží i pak. Nikdy jsem se nesetkala se sprcháčem, který vydrží vonět stejně dobře i po koupeli jako v lahvičce :D Máte tip? Každopádně jeho 400 ml balení je určitě výhodou a pokud zrovna plánujete koupi nového, zkuste ho!



3. Sérum na suché konečky vlasů

Věc, kterou všichni možná nepoužíváme, ale já bych se bez ní neobešla :D
Opět je od Avonu. Podobá se oleji na vlasy, ale konzistence je trošku jiná. V této lahvičce je 30 ml, které vydrží pár měsíců. Používá se na suché a roztřepené konečky, které vyhladí a zcelí. Opravdu tomu tak je a vlasy zůstávají hebčí.
Zase se zastavím u vůně, která je nepopsatelná, ale naprosto geniální!! Vůbec mě nenapadá k čemu ji přirovnat, ale je svěží a není těžká :) Myslím, že si tento výrobek zamilujete tak, jako já.



4. Toaletní voda meruňka

Dokonalá vůně, která vydrží a vyrovná se i dražším toaletkám! Myslím, že tato věta úplně charakterizuje tento produkt. Je od Yves Rocher a byla jsem s ním naprosto spokojená. Ano, BYLA, protože teď už ho asi nevyrábí.. Prošla jsem snad 3 obchodní centra a nikdy už nebyl. Mají plno nových vůní, ale tato nikde.
Pokud o ni víte, dejte mi prosím vědět, kde ji můžu sehnat!!


5. Nejlepší Labello


Ano, je tomu tak. Sama bych tomu nevěřila, protože mám trošku posedlost na různé lesky, pomády a vše, co je na rty :D Vyzkoušela jsem toho opravdu moc, ale nakonec to vyhrálo obyčejné modré Labello! Připomíná mi vazelínu, opravdu je více mastnější než ostatní!! A proto se hodí spíše na zimu, v létě bych ho moc nedoporučovala. Ale, pokud máte velmi suché rty, dokáže zázraky. Strašně mi pomohl! Není parfémovaný, takže nedráždí a nevadí!!
Doporučuji!!


6. Johnson´s baby olej

Nejlepší nakonec v podobě tohoto dětského olejíčku! Já nikdy na tělové oleje nebyla a když už, používala jsem obyčejný za 20Kč z Rossmanna. Pak jsem si jednou řekla, že bych mohla vyzkoušet jiný a padl mi do oko tento. Jestli je dobrý pro miminka, nemůže se mi nic stát.
Používám ho skoro na celé tělo, perfektně hydratuje, zanechává pokožku velmi jemnou a voňavou :) Rychle se vstřebává a opravdu, když se i druhý nebo třetí den dotknu noh, které jsem si mazala, pořád cítím, jak jsou jemné. Navíc nemusíte použít půl lahvičky :D

Jedinou věcí, která mi vadí, ale je to spíš můj problém, je uzávěr s dětskou pojistkou, kterou jsem se nikdy nenaučila otevírat rychle! Občas s tím zápasím :D S častějším používáním to pak jde lépe. Ale protože je tento olej dělaný pro děti, chápu to :)


Doufám, že jsem představila i výrobky, které jste neznali nebo se báli vyzkoušet a pokud máte i Vy nějaké zimní favority, budu ráda, když se s nimi pochlubíte!


Vaše Emmy


1 komentář:

Děkuji za názor
Emmy :)