čtvrtek 3. ledna 2013

Nový začátek

Ráda bych přivítali všechny, kteří ke mě zabloudili :)

Na úvod bych ráda něco napsala o tomto blogu. Zejména o čem chci psát a přidala pár blogařských zkušeností.

Blogování jsem se kdysi věnovala, strašně mě to bavilo, psala jsem i několikrát denně, ale pak nastala doba, kdy jsem neměla moc času na blog a ani náladu. Začala jsem přidávat příspěvky, které nebyly příliš zajímavé, většinou články se zdroji. Sama se za toto docela stydím. Blog přeci není místo, kde jen kopírujete reportáže a články, které se všichni můžou přečíst jinde. Další moje chyba byla přidávání opravdu velkého množství fotografií a obrázků, které nebyly mnou vytvořené. Osobně se mi nelíbí, když koukám na třetí blog se stejnými obrázky.

Tímto způsobem jsem přišla o velký počet čtenářů. Mrzí mě to, ale bylo to tak. Měla jsem 14 let a růžové barbie nebo emo blogy byly mým vzorem :D

Nyní můžu říci, že jsem dospělá holka :) A budu psát svým vlastním stylem, přidávat vlastní fotky a psát o tématech, které mě zajímají. Nejčastěji si čtu recenze výrobků a proto bych to také chtěla zkusit!

S novým rokem přichází nové začátky a já chci, aby se mi dařilo stejně dobře jako v době, kdy jsem mívala své pravidelné čtenáře.
Recenze budu psát převážně o kosmetických výrobcích, které mě překvapily a nebo zklamaly.

Pokud někoho z vás napadá i jiné "zboží", o kterém bych mohla přidat recenze, nechejte komentář, budu ráda :)

Vaše Emmy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za názor
Emmy :)